خاطیره‌لر دوراغی (حیکایه‌لر)، حسین واحدی‌نین اؤزل بلوقو Hüseyn vahidi-nin özəl bloqu - Hekayələr

اورمونون والیبال تیمینی سئونلر بو تیمه عضو اولسونلار

یازار yazar :حسین واحدى
تاریخ:یکشنبه 4 دی 1390-10:43

+ ثبت نام اینترنتی كانون هواداران والیبال اورمیه شروع شد

با گذشت نزدیك به شش ماه از تاسیس خبرگزاری ورزش ارومیه، شاهد ایده ها و اقدامات مختلفی از سوی این گروه بوده اید. این خبرگزاری همواره حامی ورزش و خصوصا والیبال آذربایجان بوده است و در این مدت بدون حتی یك روز وقفه، وظیفه خود را در زمینه اطلاع رسانی در باب ورزش این خطه انجام داده است.

این خبرگزاری كه در این مدت همواره پذیرای حمایتهای معنوی شما عزیزان بوده، از حدود چهل روز پیش فراخوانی را جهت جلب كمكهای مالی منتشر كرد تا بتواند پشتوانه مالی مناسبی برای فعالیتهای آتی خود داشته باشد. هر چند این فراخوان تا حدود زیادی با شكست مواجه شد و نتیجه دلخواه این گروه رقم نخورد، ولی ما این عدم همكاری را به حساب عدم اعتماد شما به این گروه تلقی كرده و با افزودن بر تلاشهای خود، گام بزرگ دیگری در راستای اعتلای ورزش و والیبال آذربایجان غربی و اورمیه برداشتیم.

پس از تهیه اكثر زیرساختهای نرم افزاری لازم، كانون هواداران والیبال اورمیه شروع به كار كرده و سعی در ساماندهی طرفداران پرشمار والیبال اورمیه دارد.

امید است كه با مشاركت شما عزیزان بتوانیم گامهای بزرگتر را در آینده با قدرت بیشتری بداریم.

با توجه به اینكه این كانون به تازگی شروع به كار كرده، وجود هر گونه عیب و نقص در سیستم ممكن است. در صورت برخورد با هر گونه مشكل در حین ثبت نام، مراتب را با ثبت نظر در صفحه ثبت نام با ما در میان بگذارید.

برای ثبت نام ، روی تصویر زیر كلیك كنید:

ثبت نام اینترنتی كانون هواداران والیبال اورمیه شروع شد / كانون هواداران والیبال  / خبرگزاری ورزش ارومیه



یازی تورو : شكیل 



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...